poniedziałek, 11 kwietnia 2016

~Cześć~

Hej!
Po wielu dniach zastanawiania się nad założeniem własnego bloga o tematyce Narutowskiej, postanowiłam spróbować swoich sił!
Swoją drogą, powinnam się wpierw przedstawić — moim pseudonimem literackim od dziś staje się Suzue i chciałabym Was powitać na moim blogu.
Przedstawię Wam w skrócie historię jego założenia — ślęczałam w dzisiejsze, poniedziałkowe popołudnie, czytając swoje ulubione blogi, myśląc sobie "miło by było mieć własne opowiadanie do którego czytają inni" i tak oto tutaj jestem.
To będzie opowiadanie o tematyce ItaSaku, z tego co zauważyłam — jednego z najpopularniejszych paringów z Naruto oraz mój ulubiony.
Tytuł — Bezsenne Noce — będzie mieć dość spore znaczenie, co najprawdopodobniej zauważycie już w prologu, który możliwe, że pojawi się jeszcze dziś.
Ze spraw organizacyjnych to tyle, mam jedynie prośbę, do osób prowadzących blogi o tematyce Narutowskiej, by zostawiły mi link do swoich stron w komentarzach w podstronce spam, ponieważ powoli kończą mi się opowiadania, które mogłabym przeczytać. ^^ Nie zapominajcie jedynie, że miło by było, gdybyście również coś od siebie dali, a nie bym tylko ja miała czytać blogi innych.
Myślę, że to wszystko.
 ~Blog uważam za oficjalnie otwarty!
Suzue


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

layout by Sasame Ka